هر دو این ضد سرقتها در امنیت خودرو نقش مهمی بازی میکنند

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 824
    بازدید ماه بازدید ماه : 9526
    بازدید سال بازدید سال : 50969
    بازدید کلی بازدید کلی : 269135

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.141.100.120
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

هر دو این ضد سرقتها در امنیت خودرو نقش مهمی بازی میکنند


هر دو این ضد سرقتها در امنیت خودرو نقش مهمی بازی میکنند و درعین حال مزایا و معایب خاص خود را دارند. ردیاب خودرو مدل GM250 از محبوبترین ردیابها در ایران است که طرفدارن زیادی دارد. مدل GM110 با اینکه 37 گرم وزن دارد، اطلاعات جغرافیایی را تا 3 سال در حافظه خود نگهداری کرده و از سیمکارت نیز پشتیبانی میکند. ردیاب کوچک GM110 تا 7 روز شارژ نگه میدارد و در صورت نیاز میتوان اعلام خطر S.O.S کرد. بعد با استفاده از چندین روش میتوانید خودروی خود را توسط دستگاه ردیاب پیدا کرده و آن را خاموش و یا مکان آن را به پلیس اعلام کنید. در صورتیکه میخواهید ردیاب را برای فرزند محصل، والدین بیمار یا به عنوان ردیابی کوچک در خودروی خود استفاده کنید، مدل GM100 را به شما پیشنهاد میکنیم. ردیاب خودرو مدل GM100 قابلیتهای زیادی مانند موقعیتیابی سریع، شنود و مسیریابی را دارد که با قیمتی بسیار رقابتی در حدود ۳۹۰ هزار تومان عرضه میشود. را دارد با قیمت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان عرضه میشود که بسیار مناسب است. یک ردیاب خودرو مدل ۲۵۰GM قیمتی معادل ۵۰۰ هزار تومان دارد؛ یعنی کمتر از نیم درصد قیمت اتومبیل شما میشود که اگر به صورت منطقی به آن نگاه کنید متوجه میشوید که مبلغ زیادی نبوده و کاملا داشتن آن توجیهپذیر است.

اگر شما دارای یک اتومبیل معمولی هستید که ترس به سرقت رفتن آن را داشته و نمیخواهید هزینه زیادی کنید، میتوانید از مدلهای GM100 و ۲۵۰GM استفاده کنید که کمتر از ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. از آنجایی که مدل GM300 به سیمکشی نیاز نداشته و فقط توسط آهنربا به اتومبیل نصب میشود، میتوانید بعد از انجام کار، به راحتی آن را جدا کرده و یا به خودروی دیگری متصل کنید. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال کار میکند. در نتیجه باید سعی کنید ردیابی را انتخاب کنید که کارایی مورد نظر شما را داشته و نیازتان را برطرف کند. توجه کنید که برخی از قیمتگذاریها اصلا منطقی نیست و قیمتهای نجومی این ردیابها نشان از کیفیت و دقت آنها نیست. ردیاب خودرو ، در حقیقت یک دستگاه کوچک ردیاب است که مکان خودروی شما را نشان می دهد و بیشتر از آن بخاطر امنیت خودرو و پیدا کردن مسیرهای تردد آن ، استفاده می شود. ردیابی که آنتندهی خوبی نداشته باشد و با ورود به برخی مناطق از دسترس خارج شود، قابل اعتماد نخواهد بود؛ همچنین هرچه ردیاب قویتر باشد، مختصات خودرو را بدون خطا نشان میدهد که کار ردیابی را دقیقتر میکند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

در صورتی که شما به شهر دیگری سفر می کنید و در مسیریابی خود دچار مشکل می شوید، می توانید به کمک ردیاب یا جی پی اس به راحتی مسیر یابی کنید و به مقصد برسید. شاید برای خیلی از شما این سوال پیش بیاد که ردیاب ماشین بهتر است یا دزدگیر؟ کلیه ردیابها، شبکه های تلویزیونی، اینترنت، موبایل و خطوط ثابت تلفن و اکثر ابزاری که در طول روز با آنها سر و کار داریم، عملکردشان وابسته به آنتنها است. در حال حاضر خودروی سمند در بازار حدود 160 میلیون تومان قیمت دارد. دزدگیر ماهوارهای یا اینترنتی: یکی از بهترین مدلها می باشد که علاوه بر کنترل از راه دور، برای ارائه خدمات مختلف هیچگونه محدودیتی ندارد و به راحتی در هر مکانی فرد قادر است کنترل و تسلط کافی را با کمک سیستم ردیاب که بر روی گوشی موبایل تعبیه می شود بر روی خودروی خود داشته باشد اما متاسفانه به دلیل خارجی بودن آن و عدم تطابق با سیمکارتهای ایرانی و همچنین بالا بودن هزینه های اینترنتی این نوع از دزدگیر در ایران کارآئی لازم را ندارد. قطع کردن سیمهای ردیاب خودرو، از کار انداختن آنتن آن و استفاده از ضد ردیاب یا مختل کننده از جمله روشهای کاربردی است که میتوانید برای غیر فعال کردن جی پی اس خودرو از آنها استفاده کنید.

امروزه حفظ امنیت و آسایش وسایل نقلیه به دغدغه ای بزرگی تبدیل شده است، استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو؛ یکی از مطمئن ترین و بهترین روش های جلوگیری از سرقت خودرو و ردیابی آنلاین ماشین می باشد، با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا سامانه آنلاین (سایت) بصورت زنده و لایو خودروی خود را ردیابی کنید، از راه دور ماشین را روشن و خاموش کنید و خیالتون از امنیت ماشین راحت باشه. این قابلیت در زمانی که خودروی شما به سرقت رفت بسیار مفید خواهد بود. جی پی اس حرفهای GM110 ضدآب بوده و در برابر گرد و غبار و ضربه نیز مقاوم است. در ساخت انواع ردیاب جی پی اس آهنربایی از قطعات با کیفیت و استاندارد و نیز تکنولوژی روز بهره گرفته می شود. قیمت ردیاب پلیسی آهنربایی نیز در حدود ۲ میلیون تومان است و دارای مشتریان حرفهای خاص خود است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 دی 1401 ساعت: 14:28
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: